28.02.2015

#DI$COUNT - nowa marka na rynku!

Miley Cyrus w koszulce projektu marki DI$COUNT - Zdjęcie wykonał Terry Richardson.
DI$COUNT to marka założona w 2009 roku przez dwie dziewczyny z Australii. Na początku Cami James i Nadia Napreychikov stworzyły modowego bloga Di$count Universe, który szybko zyskał popularność i uznanie odbiorców. Dziewczyny w zabawny i ironiczny sposób wyznaczały trendy swojej generacji. Wciąż jednak marzyły o stworzeniu swojej własnej kolekcji ubrań. W tym celu ruszyły do Bangkoku, gdzie oprócz projektowania udzielały wywiadów promując swoją stronę. Swoje projekty sporadycznie sprzedawały czytelnikom z bloga. W 2010 roku otworzyły swój sklep online ze swoją pierwszą kolekcją pod szyldem DI$COUNT. Po ich pierwszych propozycjach – Arti$anal i Dead$tock przyszła pora na większą kolekcję, którą nazwały Tra$h. Po sukcesie linii projektantki dostały szansę współpracy z Hello Kitty. Gwiazdy natychmiast pokochały markę DI$COUNT. Wśród jej fanek znalazły się min. Miley Cyrus (aktualnie największa fanka marki) oraz Azealia Banks, a także Katy Perry i Britney Spears.

Photo take exclusively for Style.com by Justin Ridler. - DI$COUNT Runway 2014 - MBFWA.
Ubrania tworzone przez Nadię i Cami charakteryzują się nasyconymi barwami i wzorami przyprawiającymi o oczopląs. Przeważającym motywem jest oko – pojawia się na większości sukienek, spódnic oraz bluzek. Dziewczyny słyną również z upodobania do cekinów, które nadają ich projektom nieco kiczowatego stylu szalonych lat 80’tych.

Photo take exclusively for Style.com by Justin Ridler. - DI$COUNT Runway 2014 - MBFWA.

Projektantki nie posiadają swojego butiku i sprzedają swoje projekty wyłącznie online. Ze swoimi klientami komunikują się przez portale społecznosciowe, takie jak Facebook, Twitter, czy słynny Instagram. Czuję, że o dziewczynach niedługo będzie coraz to głośniej, a więc życzę im powodzenia! Good Luck #DI$COUNT.

Photo take exclusively for Style.com by Justin Ridler. - DI$COUNT Runway 2014 - MBFWA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz