 |
Miley Cyrus w koszulce projektu marki DI$COUNT - Zdjęcie wykonał Terry Richardson. |
DI$COUNT to marka założona w 2009 roku przez dwie dziewczyny
z Australii. Na początku Cami James i Nadia Napreychikov stworzyły modowego
bloga Di$count Universe, który szybko zyskał popularność i uznanie odbiorców.
Dziewczyny w zabawny i ironiczny sposób wyznaczały trendy swojej generacji.
Wciąż jednak marzyły o stworzeniu swojej własnej kolekcji ubrań. W tym celu
ruszyły do Bangkoku, gdzie oprócz projektowania udzielały wywiadów promując
swoją stronę. Swoje projekty sporadycznie sprzedawały czytelnikom z bloga. W
2010 roku otworzyły swój sklep online ze swoją pierwszą kolekcją pod szyldem
DI$COUNT. Po ich pierwszych propozycjach – Arti$anal i Dead$tock przyszła pora
na większą kolekcję, którą nazwały Tra$h. Po sukcesie linii projektantki
dostały szansę współpracy z Hello Kitty. Gwiazdy natychmiast pokochały markę
DI$COUNT. Wśród jej fanek znalazły się min. Miley Cyrus (aktualnie największa
fanka marki) oraz Azealia Banks, a także Katy Perry i Britney Spears.
 |
Photo take exclusively for Style.com by Justin Ridler. - DI$COUNT Runway 2014 - MBFWA.
|
Ubrania tworzone przez Nadię i Cami charakteryzują się
nasyconymi barwami i wzorami przyprawiającymi o oczopląs. Przeważającym motywem
jest oko – pojawia się na większości sukienek, spódnic oraz bluzek. Dziewczyny
słyną również z upodobania do cekinów, które nadają ich projektom nieco
kiczowatego stylu szalonych lat 80’tych.
 |
Photo take exclusively for Style.com by Justin Ridler. - DI$COUNT Runway 2014 - MBFWA. |
Projektantki nie posiadają swojego butiku i sprzedają swoje
projekty wyłącznie online. Ze swoimi klientami komunikują się przez portale
społecznosciowe, takie jak Facebook, Twitter, czy słynny Instagram. Czuję, że o
dziewczynach niedługo będzie coraz to głośniej, a więc życzę im powodzenia! Good Luck #DI$COUNT.
 |
Photo take exclusively for Style.com by Justin Ridler. - DI$COUNT Runway 2014 - MBFWA. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz